Το CRM είναι τα αρχικά του Customer Relationship Management που σε μετάφραση σημαίνει “Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων”. Είναι μία επιχειρηματική στρατηγική που χρησιμοποιείται για την απόκτηση γνώσης των αναγκών των πελατών, την ανάπτυξη ισχυρότερων σχέσεων και αύξησης της ικανοποίησής τους.
Οι τεχνολογίες που υποστηρίζουν το CRM συγκεντρώνουν και αποθηκεύουν δεδομένα για τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες και τις εσωτερικές διαδικασίες μιας επιχείρησης, προσφέροντας στη διοίκηση και στους εργαζομένους της ένα περιβάλλον που τους επιτρέπει να κατέχουν μία σφαιρική γνώση. Έτσι, η επιχείρηση έχει μεγαλύτερο έλεγχο στη διαχείριση, στην επικοινωνία και στην αποτροπή κρίσεων.